lørdag den 14. januar 2017

Ikke mere fidusmageri for nu

Fik du set den sidste Skrivefidus før nytår, hvori jeg videregav Ray Bradburys fine råd om at nære sin muse og finde sin egen stemme? Hvis ikke, så kan du da få den lige her:

Denne skrivefidus bliver også den sidste i denne omgang, da jeg efter 52 afsnit vælger at tage orlov fra den ugentlige videoserie. Det skyldes ganske simpelt travlhed med arbejde, og at jeg har så mange forskellige skriveprojekter i forskellige stadier, som jeg gerne vil arbejde videre på og bruge så meget tid på som muligt.
Så hvis du var en af dem, der fulgte troligt med, siger jeg mange tak, for serien har også fået mig til at overveje og få formuleret rigtig mange forskellige aspekter af kunsten og håndværket i det at skrive.
Den ekstra frie tid hver uge vil jeg i stedet bruge på at skrive lidt mere, men jeg vil naturligvis stadig holde jer opdateret omkring alt, hvad der foregår i mit skrivende liv, videregive gode tips og bog-anbefalinger og meget andet her på bloggen.

Så tak for nu - og god skrivning!

Ingen kommentarer: