torsdag den 27. november 2014

Novembers skrivning og en opkommende koncert

Jeg er blevet færdig med min roman. Det blev jeg i forgårs, og det hele gik mere eller mindre, som jeg havde planlagt. Ordmængden, 65.000, var lidt mindre, end jeg havde skudt efter, men til gengæld har jeg allerede noter til ekstra scener og den slags, når den skal redigeres. Indtil videre er den uden titel, men den kommer jo nok også på et tidspunkt.

Jeg var til poetry slam på Hansted i Svendborg i går, og der var god stemning. Lige nu er jeg dog mere opsat til på lørdag, hvor jeg skal optræde i min endnu unavngivne spoken word-duo med stemningsfulde ord og drejelire. Der er både gammelt og dugfrisk, uøvet materiale iblandt, og samme aften indtager også billedkunstnere, sværddansere og barokmusikere scenen. Jeg er spændt!
Flere detaljer om det arrangement kan findes her på Facebook.

Ingen kommentarer: